Stem op Gumball... en Leslie
Gumball wil School-president worden en wil een waardige partner. Leslie zou met zijn populariteit de campagne kunnen vergroten maar Leslie helpt niet. Met hilarische clips uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball’.