Stille Wateren Hebben Diepe Gronden
S6 A6: Daphne accepteert de relatie van Deacon en Jessie moeizaam. De nieuwe aanwinst van de boyband wordt ’n hit. Gunnar vervalt in zijn oude gewoontes. Scarlett heeft aandacht voor een veteraan die paarden therapie krijgt.