Stilte mijn medereiziger, dood mijn bestemming
S1 A4: Mandarin gebruikt Julia’s dochter, Rachel, om Iron Man in de val te lokken. Om haar te redden, moet Iron Man een krachtprobleem overwinnen. Het leger accepteert een nieuw tankontwerp van Stark Enterprises.