Stoom
S1 A5: Een weinig bekend feit is dat New York door stoom wordt aangedreven: 12 miljard kilo per jaar zelfs. New York is een van de weinige steden die afhankelijk is van deze oude, maar betrouwbare technologie voor het verwarmen van zijn beroemde gebouwen.