Hung Strange Friends or the Truth Is, You're Sexy
S1, A3: Rays geluk staat op een laag pitje na het debacle met Lenore en zakt nog verder wanneer zijn nieuwsgierige buurman Howard Koontz hem beschuldigt van openbare zedenschennis. Damon en Darby hebben genoeg van Jessica's moederlijke bemoeizucht.