Streven naar vrede
S3 A11: Senatoren Padmé Amidala, Bail Organa en Onaconda Farr proberen de senaat te verenigen tegen een wetsvoorstel dat fondsen goedkeurt voor miljoenen nieuwe clone-troepen – met rampzalige financiële consequenties voor de Republiek. Hun verzet tegen de maatregel maakt hen doelwit voor intimidatie en aanval.