S1, A4: De rivaliteit in de familie bereikt een hoogtepunt als Jessica's zus Connie en haar welvarende man op bezoek komen. De Huangs proberen iedereen ervan te overtuigen dat ze het financieel uitstekend doen, maar niets is minder waar. Ondertussen is Eddie blij dat hij wordt herenigd met zijn neef Justin, die hem kennis liet maken met hiphop, totdat hij erachter komt dat hij is overgestapt op grunge.