S1, A1: Begin van de serie. Atticus Freeman reist van het zuiden van de VS naar zijn woonplaats Chicago om zijn vermiste vader Montrose te vinden. Hij neemt oom George en jeugdvriendin Letitia mee op zijn zoektocht.