SUPER MIK ARTETA
S1 A6: Na Aubameyangs vertrek en een rustige transferperiode voelt Mikel Arteta de druk van fans en critici. Thuis praten zijn vrouw en gezin over zijn zware baan. Op het veld probeert het team de droom van de Europese topcompetities levend te houden. Verdediger Ben White strijdt om het respect van de fans en weer een lastige wedstrijd tegen Liverpool dreigt het team uit balans te gooien.