Ted Bundy
S1, A1: Rhonda Stapley was een studente aan de Universiteit van Utah toen ze werd aangevallen door een van Amerika's meest beruchte seriemoordenaars. Weinig vrouwen hebben de dodelijke omhelzing van Ted Bundy overleefd, Rhonda is één van hen.