Terugspoelen
S1 A6: Allegra en Lucía organiseren een speciale verrassing voor Caterina. Allegra probeert Caterina te overtuigen haar weer te vertrouwen. Félix en Allegra praten in het heden met Diego en onderzoeken wat er is gebeurd tijdens de première van de voorstelling. Allegra neemt een besluit dat haar dichter naar 1994 brengt en verder van het heden.