Testament Afval Boek Spa
S1 A14: Als Greg en Jen wegglippen voor een massage voor stellen, blijkt de middag niet zo ontspannend te zijn als verwacht. Ook houden Tim, Heather en de kinderen een wedstrijd om te zien wie het minste afval kan produceren. Colleen vraagt Matt om een kinderboek te illustreren dat ze aan het schrijven is. Jen helpt Joan en John met hun testament.