That Comment Tho
Een cryptisch bericht van Nico schokt Kimberley. Leighton nodigt het vrouwencentrum uit voor het studentenfeest van haar broer. Bela heeft een vervelende ervaring met een redacteur van Catullan. Whitney gaat om met de nasleep van speurwerk.