S2, A21: Russell en Sipowicz sporen een man op die vrouwen aanvalt nadat ze geldautomaten hebben gebruikt. De homoseksuele mannelijke receptionist van de politie vraagt Simone om hulp nadat hij en zijn minnaar zijn aangevallen. Sipowicz vertelt Simone dat Russell een alcoholprobleem heeft.