The Benefactor
S1 A6: Het AVI-team heeft een nieuwe cliënt, een vrouwelijke legerkapitein die seksueel geïntimideerd wordt door collega’s. Alice speelt een spelletje met Ben, wat haar in groot gevaar kan brengen. Ben en Margot schrikken als er een oude vriend opduikt in de stad.