Six Feet Under The Black Forest
S4, A10: Nate moet naar Idaho voor een herdenking van Lisa's familie. David en Keith raken geïnspireerd door het homohuwelijk van een vriend. Ruth stelt haar grenzen tegenover George. Claire zoekt toenadering tot Billy.