S1, A9: Als ze voor Kevin (Eddie Cibrian) valt en denkt dat ze verliefd op hem is, begint Samantha de boel te overhaasten in hun relatie, wat Kevin zou kunnen aanzetten om het uit te maken. Intussen begint Sam haar gevoelens voor Kevin op Todd te projecteren.