The O.C. The Chrismukk-huh?
S4, A7: Het is weer tijd voor Chrismukkah in Orange County. Ryan en Taylor krijgen een ongelukje tijdens het ophangen van de feestverlichting en ze beseffen dat niet alles is wat het lijkt.