The Americans The Colonel
S1, A13: Als Philip en Elizabeth naar een bijeenkomst moeten waarachter ze een valstrik vermoeden, komen ze onverwachte dingen te weten over hun relatie. Stans onderzoek brengt hem en de FBI dichter bij Philip en Elizabeth.