The Ghosts of the Past
S5, A17: In de 100ste aflevering van Chicago Med assisteren dokter Manning en dokter Charles bij een ingewikkelde zaak. Ze helpen een 4-jarige en ontdekken al snel dat hij geen onbekende is op de spoedafdeling.