S4 A3: Het spel is nu twee uur gaande en drie deelnemers zijn al in gevaar. Philippe wil de agressiefste speler belonen met een ‘Armafifi’. De meiden besluiten de strijd aan te gaan. Audrey valt Jérôme genadeloos aan met haar joker, en Alison en Anaïde doen alsof ze ruzie hebben om de andere deelnemers te verwarren.