The Gold
De politie ontdekt dat de ex-vrouw van Henrik goud heeft gekocht, dat kan worden gebruikt om de moord op hem te financieren. Billy is veroordeeld voor poging tot moord, maar Henriks leven is nog steeds in gevaar.