PI Meena The Hidden Hazard
S1, A5: Er breekt een virus uit rond Kolkata. Meenakshi’s onderzoek komt in een hogere versnelling. Iemand van de Centrale Inlichtingendienst waarschuwt Meenakshi om weg te blijven bij dingen die ze niet kan begrijpen.