The Higgs Boson Observation
S6 A3: Terwijl de druk van zijn verblijf in de ruimte van Howard zijn tol eist, voelt Amy zich bedreigd wanneer Sheldon een jonge vrouwelijke assistente, Alex, aanneemt.