S1 A6: Selva keert met hervonden energie terug naar haar werk en stelt nieuwe therapiedoelen op voor Elías en Malena die onthullender blijken te zijn dan ze zich had kunnen voorstellen. Voor het eerst sinds ze het stel heeft ontmoet, heeft ze het gevoel dat haar inspanningen zouden kunnen werken.