The Itch
S10 A4: Als een lichaam in Atlanta wordt ontdekt dat onder de schrammen zit, ontdekt de BAU dat zijn dood en daaropvolgende moorden verband kunnen houden met een verdachte met een obsessieve huidaandoening.