Carnival Row The Joining of Unlike Things
S1, A4: Philo onderzoekt moord op zijn vroegere hoofdmeester. Vignette komt in de gunst van de Black Raven. Imogen verzint een plan om haar broer te helpen. Breakspear valt Longerbane aan.