S11, A5: Phil is vastberaden om Claire eindelijk bang te maken op Halloween. Gloria voelt zich voor het eerst bewust van haar leeftijd wanneer iemand aanneemt dat ze Jays vrouw is en Mitch en Cam gaan naar de WeHo Halloweenkermis nadat Lily besluit alleen naar haar eerste Halloweenfeestje te gaan.