S11, A7: Cameron en Mitchells vrienden denken dat ze uit elkaar zijn en hebben overduidelijk een kant gekozen en Haley probeert een Thanksgivingdiner te koken als bedankje aan Claire en Phil voor hun steun met de tweeling. Jay nodigt Phil en Dylan uit om met zijn modelvliegtuig te vliegen en Phil denkt dat dit zijn kans is om zijn waardigheid terug te winnen nadat hun eerste uitje, tien jaar geleden, misliep.