The Little Bit of Paradise
S1, A5: Billy, die weer op reis is, belandt in Chihuahua, New Mexico, met een nieuwe Mexicaanse vriend, Segura genaamd. Samen beleven ze een aantal riskante escapades - maar op het einde riskeert Billy zijn leven te verliezen.