The Living Room: A 100% True Story
S6 A8: Barry beseft dat als toekomstig arts, hij zich meer zorgen moet maken over Murray's gezondheid, dus hij schakelt de Jenkintown Posse en Coach Mellor in om zijn vader in vorm te krijgen. Ondertussen schrikt Beverly zich kapot als ze ontdekt dat Erica en Adam geen van de onbetaalbare erfstukken willen in hun chique, nooit echt gebruikte woonkamer.