Doubters to Believers Liverpool FC: Klopp's Era The Long Goodbye
S1, A4: Klopp bereidt zich voor om Liverpool te verlaten, waarbij hij terugdenkt aan zijn nalatenschap en vergelijkingen met Bill Shankly. Hij bracht de titel van de Champions League en een eerste titel van de Premier League in 30 jaar, tijdens een wereldwijde pandemie. In 2024 vervagen dromen na nederlagen tegen Atalanta, Crystal Palace en Everton.