S1, A5: Dag 6: Soorai - voedsel vanaf de godin Donkere wolken overspoelen de families van Shanmugam en Regina. De lijkschouwer zegt dat er meer is dan je zou denken. Kothandaraman verdenkt het onderhoud van de fabriek. Sakkarai en Nandini bekijken Nila's profiel op social media. Als Sakkarai meer over de tieners te weten komt, voelt hij zich ontgoocheld. Nandini stelt hem een pertinente vraag.