S1, A2: Na het ongelofelijke succes van Climbkhana hangt er veel af van de eerste opname van GymkhanaTEN. In het eerste deel gaat het project van start dat een jaar gaat duren. Ken, Brian en het team brengen vol goede moed de baanbrekende Ford Mustang Hoonicorn v2 naar de bekendste autostad van de VS, Detroit.