The Pina Colada Episode
S6 A12: Murray en Geoff werken samen om Beverly, Barry en Erica van hun gedeelde leed te verlossen doordat Lainey is verhuisd. Adams angst voor de gymles wordt groter als Coach Mellors broer, Coach Nick (gastster Bill Goldberg), aankomt en angst gebruikt als motivator. Ondertussen bereidt Coach Mellor (gastster Bryan Callen) zich voor op de volgende stap in zijn leven.