S1, A4: Priyanka Mishra trouwt met Vishal Shrivastava, een IAS-ambtenaar, en ze willen de bruiloft zelf betalen. De Mishra's zijn teleurgesteld dat ze niet met geld kunnen smijten voor de bruiloft van hun enige dochter tot hun schoonfamilie dat weet te veranderen. Kunnen Karan en Tara de balans bewaren tussen de ouders en de kinderen?