The Princess And The I. P.
S1 A4: Anderson Vaughan en Partners krijgen een nieuwe cliënt: een overheidsinstantie die speurt naar iemand die als enige de blauwdrukken voor een dodelijk wapen bezit. Ben blijft werk maken van zijn beoogde slachtoffer. Als hij bijna zover is om een deal te sluiten, blijkt Alice hem een stap voor te zijn.