S1, A3: Dag 3: rit van de godin in de koets van haar soldaat Shanmugam en zijn familie gaan agressief achter de mogelijke verdachte aan. Er staat te veel op het spel voor Regina en daarom neemt ze voorzorgsmaatregelen. Kothandaramans geduld raakt op. Het conflict tussen Regina en Shanmugam staat op springen.