9-1-1: Lone Star The Quiet Ones
S5, A8: Een bendemoord levert Carlos nieuwe informatie op over de moord op zijn vader. TK denkt na over een belangrijke beslissing in zijn leven. Owen is vastbesloten om de ziektekostenverzekering van Austins eerstehulpverleners te verbeteren.