S1, A5: Vorenus moet noodgedwongen zijn carrierekeuze herzien. Atia probeert een wig te drijven tussen Caesar en Servilia. Pullo wordt mentor van de jonge Octavianus, maar krijgt zelf enkele levenslessen.