The Rattler
S1, A2: Kathleen en haar zonen Billy en Joe reizen verder naar Santa Fe. Het leven is hard, maar ze ontmoet en trouwt met een man die alles ten goede zou kunnen veranderen, maar dan ontdekken ze dat hij het nog veel erger maakt.