Gossip Girl The Remains of J
S2, A20: Serena organiseert een feestje voor Jenny's zestiende verjaardag, maar dat loopt behoorlijk uit de hand wanneer Poppy Lifton (TAMARA FELDMAN) van de kleine bijeenkomst een enorme happening maakt.