Evil Things The Ring & Time Capsule
S1, A6: Nadat een vrouw zich heeft verloofd, begint haar dochter angstaanjagend gedrag te vertonen. Een mysterieuze tijdcapsule brengt een gruwelijk verleden aan het licht.