The Sex That Got Away
S1 A4: Een legendarische rockzanger (Huey Lewis), die ook een voormalige vlam van Victoria was, verschijnt in Cleveland voor een evenement in de Rock and Roll Hall of Fame. Ondertussen probeert Melanie zich te verontschuldigen bij haar favoriete zangeres (Amy Yasbeck) nadat ze continu tegen haar borsten botst.