Het lied van Mozes
Een inwoner van het paleis wordt ernstig beschuldigd, waardoor de koninklijke familie moet reageren. Samuel krijgt een zwaar verlies te lijden en wordt geconfronteerd met de gevolgen van zijn profetie. David ontdekt een nieuwe wereld waarin hij geheimen, gevaren, maar bovenal liefde vindt.