The Suburbs
S1 A1: Het wordt duidelijk dat Henrik al lange tijd onder een ernstige bedreiging leeft. De politie vermoedt meteen dat Henrik's ex-vrouw degene is die verschillende mensen manipuleert om hem te bedreigen.