S3, A23: Cheryl vraagt Jim om met zijn truck de gigantische grizzlybeer van papier-maché naar school te brengen, die de meisjes voor 'geestenweek' hebben gemaakt. Maar Jim is de truck onlangs kwijtgeraakt bij een wedstrijd armpje drukken en wil hem uit trots niet terugvragen.