Scenes from a Marriage The Vale of Tears
S1, A3: Een jaar later zijn Jonathan en Mira weer bij elkaar en bespreken een riskant voorstel. Ze gaan na wat ze geleerd hebben en proberen oude connecties terug te vinden. Hiermee lopen ze het risico om oude wonden weer open te rijten.