The Wolf Queen
S1 A2: National Geographic-onderzoeker- en fotograaf Ronan Donovan is al zes weken in het poolgebied op zoek naar een roedel wolven dat hem in staat stelt het ongelofelijke verhaal van hun verborgen wereld te vertellen. Na zijn moeilijke beslissing om weg te gaan uit de Wolvenvallei, ontmoet hij door volharding en geluk een nieuwe roedel wolven: de Polygoon-roedel.