There's an Ass for Every Seat
S1 A2: Door een ongelukje wordt de reparatie van een Ford-pick-up uit 1953 een bloedbad, een Camaro uit 1969 krijgt een nieuwe vering en een Pontiac uit 1965 wordt liefdevol behandeld.